Your browser does not support JavaScript!


TECHNOLOGIES dat u in uw FORD TRANSIT TE VINDEN Waarover je niet eens weten!

Het scala aan faciliteiten begint met Adaptive Cruise Control (ACC). Dit is een snelheidscontrole systeem dat de weg controleert. ACC handhaaft een constante snelheid en voldoende ver van het voertuig op de weg voor de auto.

Ford Transit is een van de meest populaire commerciële auto's op de Europese en de Amerikaanse markt. De huidige constructie bestaat uit een jarenlange ervaring en tientallen technologieën waarover je hebt geen idee


Het scala aan faciliteiten begint met Adaptive Cruise Control (ACC). Dit is een snelheidscontrole systeem dat de weg controleert. ACC handhaaft een constante snelheid en voldoende ver van het voertuig op de weg voor de auto.


Ford Transit - Radar - Pedestrian Detecion


Een ander element is de geavanceerde driver assistance. Voor speciale aandacht verdient systeem om het voertuig te stabiliseren tijdens zijwind (zijwind stabilisatie). System controleert sensoren 100 keer per seconde, en als er een windvlaag wordt gedetecteerd, zorgvuldig remt aan de ene kant om het verblijf bestuurder in baan te helpen. Een doorbraak op het gebied van safeness is een systeem dat botsingen voorkomt (Pre-Collision Assist) met Pedestrian Detection function.These Technologies zijn gebaseerd op een systeem van radars en camera's die de erkenning van verkeersborden mogelijk te maken.


Check out Pedestrian Detection -mogelijkheden in de animatie:


Pedestrian Detection - Ford Transit


Volgende verbeteringen zijn gerelateerd aan de verbetering van de verkeersveiligheid. Het verbeterde systeem van elektronische stabiliteitscontrole ESC opgewaardeerd met Curve Control (Automatische voorzichtig remmen tijdens de acute indienststelling bocht) and Roll Stability Control (verschaft stabiliteit en voorkomt kantelen van de auto of het omkantelen).


Latere wijzigingen in verband met elektronische, namelijk het systeem SYNC 2. Het verving de eerder gebruikte technologie SYNC, dat is een pionier op het touch-free, voice-to-use telefoontjes, berichten en MP3-speler. Reeds de eerste versie was uitgerust met noodoproep functie (Emergency Assist), die automatisch links naar de hulpdiensten bij een ongeluk gebeurt. Het systeem verzendt GPS-coördinaten van het voertuig en maakt het mogelijk met de bestuurder te spreken. De SYNC 2 is voorzien van een nieuwe 6-inch kleurenscherm met hoge resolutie en spraakbesturing zenders of mobiele telefoon.



Ford Transit - Sync 2

SYNC 2 in Ford Transit mk7


               

SYNC 3 - Ford Transit

Panel van de nieuwe SYNC 3



Maar dit is nog niet voorbij of nieuws! Na het succes van het systeem SYNC 2, heeft Ford niet op zijn lauweren rusten, en probeerde om aanpassingen te maken aan thier product te verbeteren. We hoefden niet lang wachten op de resultaten, want in februari 2016 jaar - SYNC 3 in première. De grootste verandering? Verfrist, meer intuïtieve interface. Grote toetsen, het vereenvoudigen van de toegang tot informatie. SYNC 3 is ongeveer. 10 keer efficiënter dan SYNC 2. Ongeacht of u gebruik maakt van een aanraakscherm of spraakopdrachten - alle proeven zeer vlot.


Ook al geeft aan dat in de nabije toekomst in staat zijn om een zes-traps automatische transmissie te bestellen in plaats van de zes-versnellingsbak zal zijn. Extra wijzigingen omvatten de gebruiker Ford Transit Custom Kombi. Voor hun staat er een nieuwe luchtvering achter beschikbaar.


Wist je dat ... ?

Onze andere blog artikelen: